Joomla TemplatesBest Web HostingBest Joomla Hosting

„Zakup energii elektrycznej do budynków placówek oświatowych w Knurowie” OGŁOSZENIE O UDZIELENIU/UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Drukuj Email
środa, 18 grudnia 2019 14:21
Ogłoszenie nr 510276984-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.
Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie: „Zakup energii elektrycznej do budynków placówek oświatowych w Knurowie”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619860-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540243146-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Knurowie, ul. J. Kilińskiego 6, 44-193 Knurów, REGON:384123222, osoba do kontaktu: dyrektor szkoły: Dariusz Dzindzio, tel./fax: (32) 330-41-20, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejska Szkoła Podstawowa nr 7 w Knurowie, ul. Jedności Narodowej 5, 44-194 Knurów, REGON:001068052, osoba do kontaktu - dyrektor szkoły: Danuta Pluta, tel./fax: (32) 235-27-40, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, REGON:271078118, osoba do kontaktu - dyrektor szkoły: Marzena Rudzewicz, tel./fax.: (32) 235-27-45, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 im. Feliksa Michalskiego w Knurowie, ul. Feliksa Michalskiego 27, 44-193 Knurów, REGON:278099230, osoba do kontaktu - dyrektor placówki: Barbara Iwanicka,tel./fax (32)235-27-79, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejskie Przedszkole nr 7 w Knurowie, ul. Jarosława Dąbrowskiego 21A, 44-190 Knurów, REGON:272001394, osoba do kontaktu - dyrektor przedszkola: Grażyna Misztalewska, tel./fax (32)235-27-83, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 w Knurowie, ul. Piłsudczyków 4, 44-196 Knurów, REGON:272001454, osoba do kontaktu - dyrektor przedszkola: Aldona Rychlewska, tel./fax (32) 235-27-88, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejska Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Karola Miarki w Knurowie, ul. Wilsona 22, 44 - 190 Knurów, REGON:000727200, osoba do kontaktu: dyrektor szkoły: Teresa Bochenek, tel. (32) 235-27-25 / fax (32) 235-27-25, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Śląskich w Knurowie, ul. A. Słoniny 1, 44-190 Knurów, REGON:000727191, osoba do kontaktu - dyrektor szkoły: Barbara Starek, tel./fax (32)235-27-16, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejska Szkoła Podstawowa nr 6 im. Królowej Jadwigi w Knurowie, ul. Stefana Batorego 5, 44-194 Knurów, REGON:000727245, osoba do kontaktu - dyrektor szkoły: Barbara Hankus, tel./fax: (32) 235-27-35, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Knurowie, REGON:270231285, osoba do kontaktu - dyrektor przedszkola: Małgorzata Czapla, tel./fax (32)235-27-72, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejskie Przedszkole nr 12 im. Janusza Korczaka w Knurowie, ul. Armii Krajowej 5, 44-194 Knurów, REGON:272001448, osoba do kontaktu - dyrektor przedszkola: Ilona Wierzbowska-Pluta, tel./fax (32) 235-27-85, (32) 235-27-86, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejski Żłobek "Kraina Maluszka" w Knurowie, ul. Wiosenna 1, 44-196 Knurów, REGON: 277912628, osoba do kontaktu - dyrektor żłobka: Małgorzata Dorabiała, tel./fax 32 441-97-43, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie, Krajowy numer identyfikacyjny 271078118, ul. al. Lipowa  12, 44-196  Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 27 45, e-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , faks 32 235 27 65.
Adres strony internetowej (url): http://sp9.knurow.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna była: Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, która na podstawie art. 15 Pzp udzieliła pełnomocnictwa do przygotowania i przeprowadzenia postępowania: Miejskiemu Centrum Edukacji w Knurowie, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, reprezentowanemu przez dyrektora - Annę Misiurę, tel./fax 32/235-27-00, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. 2. Zamówienie miało być udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup energii elektrycznej do budynków placówek oświatowych w Knurowie”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PT-I/DW/71/20/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 755) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych dla punktów poboru wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich zamawiających jest TAURON Dystrybucja S.A. 31- 035 Kraków, ul. Podgórska 25A. 3. Zamawiający informuje, iż dla PPE wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ, z wyjątkiem PPE nr PLGZEO00000590748332000001026613, sprzedawcą energii elektrycznej jest Tauron Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków. Dla PPE nr PLGZEO00000590748332000001026613 sprzedawcą energii elektrycznej jest TAURON Sprzedaż GZE sp. z o.o., ul. Barlickiego 2, 44-100 Gliwice. 4. Wykonawca realizujący niniejsze zamówienie, przez cały okres realizacji zamówienia winien posiadać: 4.1. zawartą umowę dystrybucyjną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego wskazanym w ust. 2, 4.2. aktualną koncesję na obrót energią elektryczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MSP-1”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MSP-2”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla ZSP-1”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla ZSP-2”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MSP-6”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MSP-7”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MSP-9”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MP-2”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MP-7”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MP-12”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MP-13”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: „Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2020 r. – 31.12.2021 r. dla MŻ”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)postępowanie zostało unieważniane, z uwagi na fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 listopada 2019 r. do godziny 9.00 wpłynęła jedna oferta, która znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dyrektor MCE
(-) Anna Misiura